Suzeta de 6 juma'

Gata baieti si fete, pun "chicioru' n prag". Mi-am tras Suzy* (suzeta de 650, sau vibrator in doi cilindri).

*Disclaimar: nu-i numele definitiv, da' n-am gasit alta rima.

Dupe ce am balit la Banditi de toate varstele, m-am hotarat: Balesc la SV 650.

Balele n-au tinut prea mult si iaca-ta-ma cu "frumoasa japoneza" (made in Japan, si nu altcumva).

Am fost baiat "citit". Daaa, am citit tot.
- ce trebuie sa verifici la o mobra SH. Am uitat 98% din ce trebuia cand am ajuns langa ea...
- tre' sa mergi cu un mociclist vechi, ca are "ochi". Eu am doi oricum, plus de asta n-am gasit pe nimeni disponibil...
Vazut, luat, hai s-o trasport acasa.

l-am rugat pe frati-miu sa vina cu mine s-o iau (ca sa conduca masina in spatele meu, pai cum?). Am aflat ca nu-i merge kilometrajul (revin la asta) dar m-a ajutat frati-miu. S-a tavalit de ras acasa cand mi-a comunicat viteza maxima: 34 km/h, la vale. In 5 km. Foaaaarte lungi. (cateva explicatii, mi-a luat carnetul in mai, am mers patru zile pe scutec, iar mobra scolii - GS 500S mi s-a parut un monstru !!! O alintam - "Vaca cu Pedale").

Odata ajuns la domiciliu, da-i si cata pe net manuale, sfaturi si review-uri, nu ca nu le mai citisem de 8 ori, da' "just to be safe".

Am hotarat ca tre' sa trec pe la Florin (pe scurt- reparatii moto), macar sa-l vad la ochi. Ii are. Tot doi.

Foarte amabil "baiatu' ". A aflat ca am venit "doar sa-l vad", a zis "OK, atunci ia o Cola, sa nu te plictisesti". Schimba lantul la un Ducati. Din vorba'n vorba, dupa ce-a "imbracat" la loc italianca, hai sa schimb si io' oloiu. Ca tot n-aveam bani la mine, m-a lasat sa "fug fara sa-i platesc" cu mobra pana la bancomat (probabil se vedea in ochii mei ca n-aveam valente de ciorditor/cocalar).

Toate bune si frumoasa, ochii pe cer dupa ploaie si "comuting" la serviciu. Nu va mai zic, cei 7 km pana la birou ii pargurg lejer mai repede cu masina. Eu si RATB-ul ce mai mergem asa central pe banda. Ma depasesc scuterele intr-o veselie. Da' nu pun la ficat, "ca cauzeaza". Las' ca ma fac eu mare.

Pana una alta, am fost tahui la munci vreo doua zile, n-aveam stare, ma luase sefu' la ochi. Noroc ca-i si el fost motociclist, ca altfel.... M-am plimbat prin toate subsolurile cu "mecanicul" cladirii sa caut o bucatica de tabla sa-mi fac suport de semn de incepator. Am gasit pana la urma. Da' de plastic. A mers si asta.

Intr-o frumoasa joi de vara (15 iulie 2010), in drum spre birou, pe dealul Academiei m-am apucat de drift. Da' serios. Fiind in coborare, cu masini in fata, am udat "pampersu' ", si intr-un mod necunoscut, (mai mult ca sigur avem un protector al riderilor incepatori, daca nu chiar marele Sef de Sus) nu am cazut.

Am aflat la urmatoru' semafor de ce am alunecat. S-a rupt un furtun, iar roata spate era "poleita" cu un superb strat de Mobil 5100 ESTER - TECHNOSYNTHESE 10W40. Proaspat schimbat.
A oprit, am blocat traficu', am constatat dezastrul la o tigara (pe trotuar), am lasat mobra acolo si am plecat la servici. Cu metroul...

O zi pierduta pentru compania la care lucrez, mai venise si sefu' (mai) mare din strainatati. N-am facut altceva decat sa caut "trasport moto", service, furtune si suruburi.

Pana la urma, am plecat cu metroul, am ajuns langa mobra bolnava, si am luat-o la impins. 6 km - 2 h. Am innebunit pana la garaj. cel mai greu a fost intre km 1 si 0.5 (pana la service).Inainte sau dupa aceasta perioada critica, impingeam pur si simplu.

Dupa doua zile, tot la Florin in garaj, suzeta si-a revenit, "to ride another day". Cand m-am urcat pe dansa, am mers mai crispat decat atunci cand am luat-o. Dar ne-am (re)imprietenit.

Vom reveni....

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Aventuri la Bucharest City Challenge

4Tuning Drift & Burn Session